خانه > فيزيك حالت جامد, كتاب > كتاب ـ دانلود 3 كتاب‌ فيزيك حالت جامد

كتاب ـ دانلود 3 كتاب‌ فيزيك حالت جامد

3 كتاب فيزيك حالت جامد زير را مي‌توانيد دانلود كنيد. فيزيك حالت جامد اشكرافت و كيتل ويرايش هشتم هم در پست‌هاي ديگري در ويلاگ قرار گرفته بودند.

حالت جامد كيتل‌ـ ويرايش هفتم‌ـ 14 مگابايت‌ـ djvu
فيزيك نيمه‌رساناهاـ نيومن‌ـ ويرايش سوم‌ـ 66 مگابايت‌ـ pdf
• درآمدي بر فيزيك حالت جامد مدرن‌ـ گالپرين‌ـ 5 مگابايت‌ـ pdf

دسته‌ها:فيزيك حالت جامد, كتاب برچسب‌ها:
  1. samira
    2009/10/01 در 19:39

    سلام
    ممنون واسه زحماتت
    ولی ان لینکی که واسه داونلود گذاشتین رو میشه کمی بهم توضیح بدین که چه طوری میتونم ازش استفاده کنم؟
    واسه دانلو کردنش باید پول واریز کرد؟
    ممنون میشم بیشتر بهم توضیح بدین

    • mazjin
      2009/10/01 در 22:18

      سلام. نه! پولي نيستند! دانلود مجاني هست. بعد كليك بر روي لينك مربوطه در صفحه باز شده بر روي free user كليك كنيد. بعد كليك بايد منتظر بمانيد تا به شما اجازه دانلود داده شود. براي اولين دانلودها از سايت رپيد شير معمولاً فقط 50 ثانيه منتظر مي‌مانيد. بعضي وقت‌ها ميخواد تا چند دقيقه‌اي منتظر بمانيد. موفق باشيد. چيز خاصي ندارد.

  2. محمد
    2009/10/06 در 19:36

    سلام کتاب اشکروف رو دانلود کردم فرمت djvuاست چطور باز می شه
    ممنون

    • mazjin
      2009/10/06 در 20:22

      سلام. براي ديدن فايل‌هاي djvu از اين صفحه برنامه لازم براي ديدن اين نوع فايل‌ها را دانلود كنيد. موفق باشيد. باز هم سر بزنيد.

  3. لیلا
    2009/10/09 در 15:11

    سلام.کتاب ها رو نمی شه دانلود کرد.با اینکه گفتید پولی نیست ولی پیغام می ده که پرداخت کنید. وگرنه اجاز دانلود نمی ده حتی برای فری یوزر ها

    • mazjin
      2009/10/09 در 23:52

      مطمئناً مينويسه شما در حال دانلود هستيد. كمي صبر كنيد دوباره رو لينك دانلود كليك كنيد. پولي نيست.

  4. هادی
    2010/02/06 در 17:37

    سلام
    من نمی تونم از rapidshare دانلود کنم 3 روزه تلاش می کنم ولی اجازه دانلود نمی ده،البته از 4shared گرفتم ولی روی هر صفحش یه لکه داره که موقع پرینت ناجوره،اگه کسی تمیزشو داره برام بفرسته یا لینکشو بده خیلی دمش گرمه،جبران میکنم hadi.talebi.1361@gmail .com

  5. هادی
    2010/02/06 در 17:38

    راستی منظورم کتاب جامد اشکرافته ،فراموش کردم بالا بنویسم

  6. صدیقه
    2010/03/02 در 20:07

    سلام
    من نتونستم هیچ کدومو دانلود کنم error میده همش اگه کسی تونسته حالت جامد اشکرف یا کیتل رو دانلود کنه واسم سندش کنه (تو رو خدا)ممنون میشمa_sedighe@yahoo.com

    • mazjin
      2010/03/05 در 14:50

      سلام. دوباره آپلود كردم.

  7. 2010/03/08 در 17:23

    سلام
    من کتاب کیتل رو دانلود کردم ولی برای باز کردن فایل زیپ پسورد میخواد
    پسوردش چیه ؟
    مرسی

    • mazjin
      2010/03/13 در 18:40

      سلام. حامد جان بسيار شرمنده‌ام! متأسفانه پسورد اين كتاب را نميدانم. سعي مي‌كنم لينك ديگري بذارم. ويرايش هشتم را هم ميتوني دانلود كني.

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

