خانه > كوانتوم, كتاب > دانلود كتب مكانيك كوانتوم

دانلود كتب مكانيك كوانتوم

در اين پست مي‌توانيد مجموعه‌اي بي‌نظير از كتاب‌هاي كوانتوم را دانلود كنيد. كتاب‌هاي كوانتومي ساكورايي به همراه حل‌المسائل آن، گاسيوروويچ، گراينر، شيف، شانكار و فاينمن و كوهن.

# تئوري و مسايل كوانتوم مكانيك‌ـ سري شوم‌ـ 3 مگابايت‌ـ djvu
# كوانتوم مكانيك و انتگرال مسير‌ـ فاينمن‌ـ 8 مگابايت‌ـ djvu
# كوانتوم مكانيك‌ـ تانودجي و كوهن‌ـ جلد يك‌ـ  98 مگابايت‌ـ pdf
# كوانتوم مكانيك‌ـ تانودجي و كوهن‌ـ جلد دوم‌ـ  69 مگابايت‌ـ pdf
# كوانتوم مكانيك‌ـ شيف‌ـ 10 مگابايت‌ـ djvu
# درآمدي بر مكانيك كوانتوم‌ـ گراينر‌ـ ويرايش چهارم‌ـ 5 مگابايت‌ـ djvu
# اصول مكانيك كوانتم‌ـ شانكار‌ـ ويرايش دوم‌ـ 18 مگابايت‌ـ pdf
# كوانتوم مكانيك با پاسخ تمارين‌ـ ساكورايي‌ـ 80 مگابايت‌ـ pdf
# پاسخ تمارين كوانتوم ساكورايي‌ـ برين‌ـ 4 مگابايت‌ـ pdf
# دوره درسي فيزيك نظري جلد سوم‌ـ كوانتوم مكانيك‌ـ لاندائو‌ـ ويرايش سوم‌ـ ۸ مگابايت
# مكانيك كوانتوم‌ـ گاسيوروويچ‌ـ 12 مگابايت‌ـ pdf

  1. 2009/01/03 در 00:58

    سلام خسته نباشید

    امیدوارم تو کارت موفق باشی
    راستی یه نظر هم به ما بینداز

  2. اتا
    2009/04/08 در 19:09

    سلام ممنون از وبلاگ قوی و با محتوا تون
    اما لینک ها خراب شده و خیلی از کتابها رو نمیشه دانلود کرد
    بازم ممنون
    ata_kamali@yahoo.com

  3. 2009/10/13 در 01:25

    linka kharabe.toro khoda dorosteshoon kon,man koli donbale in ketaba boodam.merc

  4. 2009/10/17 در 14:29

    تو رو خدا ، تو رو به پیر و پیغمبر این لینکاتونو توی رپیدشیر نذارین؛ مگه چی دیدین ازش؟

  5. حسین
    2009/11/23 در 07:22

    سلام ممنون از لینکتون من یکی را دانلود کردم اما پسورد می خواد پسوردش را ندارم ممنون

    • mazjin
      2009/12/08 در 17:09

      نگاه مي‌كنم. احتمالاً يادم رفته پسوردش را بذارم. ببخشيد!

  6. gift
    2010/04/08 در 20:17

    سلام.فایلا خرابی؟
    من نتونستم دانلود کنم.امکانش هست برام میلش کنین؟
    ممنون میشم

    • mazjin
      2010/04/09 در 16:20

      بله! الان متوجه شدم لينك‌ها از كار افتاده‌اند. سعي مي‌كنم اين كتاب‌ها را دوباره آپلود كنم.

  7. محسن
    2010/07/21 در 23:58

    سلام
    تمام لينكها خرابه به قول دوستمون مگه چي از رپيدشار ديدين؟

    • mazjin
      2010/07/23 در 00:45

      بله! اين كتاب‌ها را پارسال من از سايت‌هاي مختلف پيدا كرده بودم كه متاسفانه الان برداشته شده‌اند. در صورت امكان خودم آنها را آپلود خواهم كرد.

  8. محسن
    2010/07/24 در 07:34

    همين كه سعي ميكني براي من كافيه. اميدوارم وبلاگت هر لحظه پر بيننده تر بشه. اگه اپلود كردي يه پيام همينجا بزار

  9. زينب
    2010/09/28 در 11:35

    تو را خدا زود بذارشون نياز دارم

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

