خانه > نجوم, عكس‌هاي فيزيك > عكس ـ آخرين تصاوير كاوشگر كاگويا قبل از اصابت به ماه

عكس ـ آخرين تصاوير كاوشگر كاگويا قبل از اصابت به ماه

كاوشگر ژاپني كاگويا در آخرين لحظات ماموريت دو ساله خود در 11 ژوئن، آخرين تصاوير را از سطح ماه ارسال كرد. اين فلش شامل هفت تصوير پاياني ارسالي اين كاوشگر است.

دسته‌ها:نجوم, عكس‌هاي فيزيك برچسب‌ها:
  1. 2009/06/20 در 04:15

    سلام دوست عزیز
    من سامان عبدالله پور هستم.
    سایت من پیج رنک 2 در گوگل دارد و بازدید آن روزانه بیش از 3500 است.
    اگر می خواهیدبا با من تبادل لینک کنید
    نام سایت من را با نام
    سامان عبدالله پور
    و آدرس
    http://www.saman2008sa.blogfa.com
    ثبت کنید
    سپس به من خبر دهید تا لینک شما را ثبت کنم.

  2. 2009/06/20 در 04:34

    من با یه پست تووووووووووووووووپ آپم
    اگه خواستی بهم سر بزن
    ×××××××××××××××××××××××××

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

