خانه > كتاب, دسته‌بندي نشده > دانلود كتاب ــ فيزيك براي سرگرمي

دانلود كتاب ــ فيزيك براي سرگرمي

اگر كتاب فيزيك براي سرگرمي را نخوانده‌ايد، افتخار آشنايي با يكي از كتاب‌هاي زيباي فيزيك را تا حالا پيدا نكرده‌ايد! اين كتاب  زيبا، ساده و عامه‌پسند نوشته شده است. در اينجا من جلد يك و دو زبان انگليسي آن را براي دانلود گذاشته‌ام. اين كتاب به فارسي ترجمه شده است.


جلـــد اول (9.6 مگابايت، Pdf)
جلد دوم (6.7 مگابايت، Djvu)


دسته‌ها:كتاب, دسته‌بندي نشده برچسب‌ها:
  1. فیزیکدان کوچولو
    2009/08/22 در 13:03

    سلام
    می خواستم یه جای جالب رو به شما معرفی کنم.
    «پارک علمی تفریحی فن‌آموز گستر»
    یه پارک برای بازی کردن و یاد گرفتن آسان فیزیک! من خودم رفتم و بسیار لذت بردم، به همین دلیل وظیفه خودم دونستم به علاقمندان به علم هم معرفیش کنم. برای هر سنی هم مناسبه. به سایتش یه سری بزنید حتما دوست دارید برید از نزدیک هم ببینیدش.
    http://www.fago.com

  2. ---
    2009/08/22 در 13:32

    fago.ir

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

