خانه > هوا و فضا > نشاني ديگر بر دروغ بودن سفر به ماه

نشاني ديگر بر دروغ بودن سفر به ماه

در خبرها داشتيم كه تكه سنگي كه از طرف سه فضانورد آپولو 11 به نخست وزير سابق هلند به عنوان سنگي از كره ماه داده شده بود، تقلبي از آب در آمده است! اگر مقاله سفر به ماه، بزرگترين دروغ قرن بيستم را نخوانده‌ايد، ببينيد تا با نظرات مدعيان دروغ بودن سفر به ماه آشنا شويد.

اگر آپولويي وجود داشت تا حالا هزاران عكس از بقاياي به جاي مانده در سطح ماه از سفرهاي فضانوردان توسط ماهواره‌ها و تلسكوپ‌هاي فضايي تهيه شده بود. مسأله اينجاست چيزي وجود ندارد. ناسايي كه 40 سال پيش به ماه رفته، تازه برنامه‌ريزي مي‌كند كه سال 2020 شايد فضانورد به ماه بفرستد!
دسته‌ها:هوا و فضا برچسب‌ها: ,
  1. 2009/08/30 در 02:08

    سلام.

    ممنونم. وبلاگ خیلی جالبی درست کردید. چندتا از مطالب رو خوندم. و با اجازتون لینکتون هم کردم.

  2. 2009/08/30 در 02:13

    این خیلی جالبه که من وبلاگ معلم فیزیک خودم رو توی پیوندهای وبلاگتون دیدم.
    من از طریق وبلاگ های به روز شده اینجا رو پیدا کردم و از آشنایی با چنین محیطی خیلی خوشحالم!

  3. زهرا
    2009/08/30 در 15:57

    سلام خوشحالم که باوبلاگت اشناشدم وبلاگ خوبی داری بای

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

