خانه > اينترنت و وبلاگ > سلام وردپرس!

سلام وردپرس!

سلام. از ديروز در تلاش بودم تا مطالبم را در بلاگفا به  وردپرس منتقل كنم. امكانات بسيار محدود بلاگفا باعث شد تا سرانجام تصميم بگيرم از اين به بعد در وردپرس بنويسم. اينجا بايد تشكر كنم از نويسندگان مقالات زير كه به من كمك كرد تا با انتقال نوشته‌هام، وبلاگ‌نويسي را دوباره اين‌بار از وردپرس پي بگيرم.

photo: microsoft.com

photo: microsoft.com

ــ 50 دليل براي مهاجرت از بلاگفا
ــ آموزش كامل وردپرس. كام
ــ نحوه انتقال مطالب به وردپرس و يا بلاگر

دسته‌ها:اينترنت و وبلاگ برچسب‌ها: ,
  1. نیروی جوان
    2009/09/03 در 12:17

    من هم چند روزی است که از بلاگفا به اینجا نقل مکان کرده‌ام. امیدوارم بتونیم دوستان خوبی برای هم باشیم.
    موفق و پیروز باشید

    • mazjin
      2009/09/04 در 18:59

      سلام. ممنون از نظرتون. براي شما هم آرزوي موفقيت دارم.

  2. 2009/09/04 در 16:44

    تمایل به تبادل لینک با سایت شما را دارم در صورت موافقت بنده را بانام
    علمی,کتاب,مجله,مقاله,خبری,برنامه,جزوه,هک یا قسمتی از آن
    http://oonieknafar.blogfa.com
    لینک کرده سپس به من خبردهید تا شما را باچه نامی لینک کنم
    با تشکر ستوده

    • mazjin
      2009/09/04 در 18:56

      سلام. لينك شديد!

  3. 2009/09/05 در 09:44

    سلام، خوش آمدید!

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

