خانه > اپتيك, عكس‌هاي فيزيك > عكس ـ رنگين‌كمان در خلخال

عكس ـ رنگين‌كمان در خلخال

بهار سال پيش، بهار 87، تو يكي از روزهاي بهاري بعد يك بارندگي سبك، رنگين‌كمان بسيار زيبايي بر آسمان شهر ظاهر شد كه متأسفانه دوربين ديجيتالم همراهم نبود. اما به كمك دوربين 3.2 مگاپيكسلي گوشي سامسونگم اين سه عكس راگرفتم.

SP_A00254186

SP_A008364

SP_A05085امسال تو خلخال خبري از رنگين‌كمان نبود. بهتر است بگويم بارندگي ضعيف بود. عكاسي يك فن زيبا و نشاط‌آوري است. اگر وقت فراغت گيرتان آمد، عكاسي را امتحان كنيد.

دسته‌ها:اپتيك, عكس‌هاي فيزيك برچسب‌ها:
  1. 2009/09/08 در 19:56

    وب با حالي داري حتما به ما سر بزن .[چشمک]

  2. پونه
    2010/01/18 در 08:24

    با سلام….مدتی هست که از مطالب بسیار زیبای شما استفاده می کنم.چون من هم دبیر فیزیک هسنم..در استان هرمزگان..انجمن علمی فیزیک ما قصد طراحی کارت شناسایی برای اعضای خودش داره…من هم دنبال یه عکس بودم برای زمینه کارت..وقتی رو عکس رنگین کمان کلیک کردم متوجه شدم اهل خلخال هستید…این برای من باعث افتخاره…چون من هم اهل همین شهره زیبا و با صفام…البته سالیان زیادیه ساکن بندر عباسم….انشاالله موفق باشید.

    • mazjin
      2010/01/18 در 14:33

      سلام. براي شما در هر كجاي ايران باشيد آرزوي موفقيت دارم.

  3. 2010/01/21 در 17:03

    خیلی عالی

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

