خانه > عكس‌هاي فيزيك > عكس ـ تصاويري از شليك گلوله با سرعت بالا

عكس ـ تصاويري از شليك گلوله با سرعت بالا

و اما چند تصوير از شليك گلوله به سمت اشياء و اجسام كه با سرعت بالا گرفته شده‌اند. اميدوارم خوشتان بيايد. تعداد تصاوير شش عدد مي‌باشد.

اميدوارم از اين تصاوير لذت ببريد.

◊ منبع: very-bored.com

دسته‌ها:عكس‌هاي فيزيك برچسب‌ها:
  1. 2009/12/12 در 01:03

    درود ، من که نفهمیدم E-Mail چه مشکلی داره که شما نوشتی رایانشانی ، به هر حال ،
    اول از شما سپاس گزارم برای این همه تلاش و پشتکار ،
    و دوم ، خواستم بگم این که بعضی عکس ها مثل همین هایی که در سرعت گرفته می شه شاید برای این زیباست ه برای ما زندگی رو منجمد می کنه ، برای لحظه ای ، تا شاید لحظه در زندگی دقیق تر بشیم ، الته اگر هنگ نکنیم !

    و سوم ، قصد دارم کتاب فیزیک هالیدی رو تهیه . مطالعه کنم چون به فیزیک بسیار علاقه مندم ، شما تورجه ی چه کسی رو پیشنهاد می کنید ( البته اگر چند نفر ترجمه ی این کتاب رو انجام دادن ؟ ) و اینکه من زبان تقریبا» تسلط دارم ، ولی اگر کتاب خیلی مفهومی نوشته شده باشه ، فکر کنم گیج بشم ، لطفا راهنمایی کنید و بفرماید که کتاب خیلی مفهومیست یا خیر ؟
    البته ویرایش هشتم را از وبلاگتون دانلود کردم و دست کم تا جایی که خوندم ( دو سه مبحث از بخش اول ) با هیچ مشکلی بر نخوردم ، آیا نگارش ادامه ی کتاب هم همینطور قابل درک و زیبا و ساده است ؟

    با هم سپاس گزارم ،
    در پناه خرد .

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

