خانه > كتاب, دبيران فيزيك > كتاب ـ دانلود «معماهاي شگفت انگيز فيزيك»

كتاب ـ دانلود «معماهاي شگفت انگيز فيزيك»

كتابي بسيار زيبا و مفهومي براي دوستداران فيزيك! ويرايش اول كتاب «معماهاي شگفت انگيز فيزيك» نوشته جرل واكر، حدود بيست سال پيش در ايران ترجمه و منتشر شده. من اين كتاب را در كتابخانه شخصي خودم دارم. شما مي‌توانيد ويرايش دوم اين كتاب را دانلود كنيد.


اين كتاب در سال 2006 چاپ شده. فرمت اين فايل djvu و حجم آن 12 مگابايت است. صفحاتي از اين كتاب در شماره‌هاي اخير مجله رشد فيزيك هم ترجمه و چاپ شده است. اين كتاب مناسب دانش‌آموزان دبيرستان و دانشجويان و دبيران فيزيك است.

دسته‌ها:كتاب, دبيران فيزيك برچسب‌ها: ,
  1. 2010/04/17 در 12:43

    سلام
    حالا این فایل یترع رو چه جوری باید دید؟
    من نمی تونم.
    موفق باشید.

    • mazjin
      2010/04/17 در 14:08

      برنامه مورد نظر براي مشاهده فايل‌هاي djvu را در اينجا بخوانيد.

  2. kimia
    2010/05/25 در 23:03

    این که فیلتره!!! 😦 میشه یکی توضیح بده مشکل کتاب علمی چیه؟

    • mazjin
      2010/05/25 در 23:42

      كجا فيلتره!؟

  3. arman
    2010/06/23 در 18:00

    این چرا فیلتره کتاب علمی هم نباید بخونیم

  4. محمود
    2010/07/29 در 11:29

    سلام
    اين كه فيلتره؟ خيلي دوست دارم اين كتاب دانلود كنم.

    • mazjin
      2010/08/03 در 22:49

      متاسفانه خود سايت box فيل تر نيست، اما لينك‌هاي دانلودش فيل تر است. مي‌تواني از يك فيلت ر ش كن استفاده كني!

  5. F.M
    2010/10/04 در 13:11

    واسه من فیلتر نبود حاجی!

  6. samad
    2010/11/17 در 05:02

    با سلام
    ئوست و همکار عزیز
    ترجمه چاب قدیم یا جدید این کتاب را ندارید من شدیدا لازم دارم
    ممنون

    • mazjin
      2010/11/17 در 15:41

      سلام. در چند شماره اخير مجله رشد فيزيك از ويرايش آخر اين كتاب ترجمه و چاپ شده است. من كتاب ويرايش قبلي آن را كه چاپ شده دارم.

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

