خانه > عكس‌هاي فيزيك > 5 عكس با موضوعات جالب!

5 عكس با موضوعات جالب!

من هميشه عاشق مطالعه و درس بودم و هستم. اين روزها نمايشگاه كتاب در تهران برپاست و من از اينكه نمي‌توانم به آن سر بزنم، دلگيرم. اگر امكان رفتن به نمايشگاه را داريد، آن را از دست ندهيد.

رعد و برق در برج ايفل

عكسي بسيار زيبا از تشكيل رنگين‌كمان در يك شب باراني در اثر نور ماه!

عكسي بسيار زيبا از ميز ناهار فضانوردان در ايستگاه بين‌المللي! اثري از قاشق و چنگال نيست!

شكست نور در قطرات آب

عكسي بسيار زيبا از سايه تنيسور در حال ضربه زدن به توپ!

من كه از اين عكس‌ها لذت بردم. شما چطور؟ مطمئنا خوشتان آمده!

◊ منابع: acidpicdump.com ، 1x.com ، universtoday.com ،

  1. 2010/05/08 در 12:37

    از لطف و زحمات شما سپاسگزارم

  2. 2010/05/08 در 15:33

    سلام. خیلی قشنگ بودن مخصوصا اون تنیسوره با کفشش!! من از کفشش خیلی خوشم اومد! :دی
    چرا توی ایستگاه فضایی اثری از کارد و چنگال نیست؟! مایعات رو با نی می خورن ولی مگه خوردن جامدات نیاز به کارد و چنگال نداره؟
    مرسی و موفق باشید و شاد

    • mazjin
      2010/05/09 در 20:03

      جامدات در هوا معلق هستند! فضانوردها دهانشان را باز مي‌كنند و قورت مي‌دهند! نميدانم! شايد دارند!

  3. 2010/05/08 در 17:48

    خواسته شما انجام شد

  4. 2010/05/09 در 10:27

    سلام
    از اینکه به وبلاگ من سر زدید و قابل دونستید خیلی ازتون تشکر میکنم. و از اون بیشتر به خاطر تذکری که دادید ازتون ممنونم.خیلی خوشحال میشم که اشتباهات و ایرادات من رو به من گوشزد کنید.
    وبلاگ شما هم خیلی خوب و پرمحتواست و مطالبش بدون اغراق عالیه.
    خیلی دوست دارم که با شما تبادل لینک داشته باشم. من شما رو لینک کردم. اگه شما هم مایل باشید میتونید وبلاگ من رو با نام «فیزیک و اندیشه» لینک کنید.
    با تشکر

    • mazjin
      2010/05/09 در 20:01

      سلام. شما هم لينك شدين.

  5. 2010/05/09 در 14:57

    سلام
    ممنون از تذکر بجای شما.اصلاح کردم واز شما پوزش میخواهم.باز هم ممنون که به من لطف داشتید من شما را لینک کردم شما هم اگر مایل هستید من را به نام «فیزیک ودوستداران فیزیک» لینک کنید.

    • mazjin
      2010/05/09 در 20:00

      سلام. لينك شدين!

  6. Paizeh
    2011/01/01 در 16:12

    سلام.عکس 1 خیلی جالبه ولی بنظر ساختگی میاد.عکس 2 و 4 بینظیرن خیلی عکسهای جالب وجدیدی بودن.ممنون نه خسته.

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

