خانه > كتاب > كتاب ـ دانلود ويرايش نهم فيزيك هاليدي

كتاب ـ دانلود ويرايش نهم فيزيك هاليدي

فيزيك هاليدي براي دانشجويان مهندسي و علوم پايه كتاب آشنايي است. ويرايش نهم اين كتاب زير نظر جرل واكر هم امسال چاپ شده. ديويد هاليدي در آوريل امسال از دنيا رفته.


مركز نشر دانشگاهي اخيراً ترجمه ويرايش پنجم اين كتاب را در داخل چاپ كرده! از ساير ناشرين بيخبرم. اين كتاب را در دو قسمت دانلود كنيد. فقط حجم اين كتاب خيلي بالاست: چيزي در حدود 200 ميگ!!

قسمت 1 قسمت 2

همچنين ببينيد:
ــ كتاب ـ دانلود فيزيك هاليدي ويرايش هشتم

دسته‌ها:كتاب برچسب‌ها: , ,
  1. زهرا نوروزی
    2010/10/02 در 10:31

    salam
    man natounestam download konam, chetori bayad download kard? merci

  2. زهرا نوروزی
    2010/10/02 در 10:37

    downloadesh kardam, system moshkel dasht… faght kheili ziade😀
    be har hal mamnoun

  3. F.M
    2010/10/03 در 11:12

    من نمی تونم نه این کتاب (ویرایش9) و نه ویرایش 8 رو دانلود کنم!! : ((
    لینک ویرایش8 که واسه من فیلتره!! (اه!)
    ویرایش 9 هم نمی دونم چیکار کنم!! میشه راهنمایی کنی آقای نادری ؟😦

    • mazjin
      2010/10/03 در 17:03

      سلام. ويرايش نهم كه حجمش خيليه! براي ويرايش هشتم هم مجبوري يه كوچولو از في لت ر ش كن استفاده كني!

  4. F.M
    2010/10/03 در 22:58

    مرسی. آقای نادری من وایرایش 9 هر دوتاشو دانلود کردم! منتها جفتش عین ِ همه !! هرکدومش هم 1126 صفحه داره (فایل ِ پی دی افش رو می گم.) درسته ؟ کامله ؟!!

    • mazjin
      2010/10/05 در 23:57

      سلام. من دسترسي به اينترنت پر سرعت ندارم. براي همين خودم تا حالا دانلود نكردم. اگه دو تا قسمت عين هم هست، لينك بايد اصلاح بشه.

  5. F.M
    2010/10/04 در 11:46

    من ویرایش 8 رو هم می خوام :(( نمی تونم دانلود کنم … :((

  6. F.M
    2010/10/09 در 23:44

    سلام آقای نادری. من ویرایش 8 هالیدی (زبان انگلیسی) رو با حجم 26MB دانلود کردم .
    از این لینک :
    http://www.4shared.com/file/136456805/26a2b107/_–__.html

    منتها من بین سوالات فصل4 این کتاب با ترجمه ش (که دوستام تهیه کردن) ، زیاد تفاوت دیدم! بقیه ش رو چک نکردم!

    کیفیتش خیلی خوبه.

    منتها من این تفاوتشون رو متوجه نمی شم ! خیلی برام سواله!

    (من هنوز فارسیش رو نتونستم دانلود کنم!)

  7. علی
    2010/11/08 در 00:03

    من این کتاب رو دانلود کردم
    این کتاب به زبان انگلیسی هست نه فارسی! کیفیت اون هم چندان بالا نیست

    • mazjin
      2010/11/08 در 22:17

      سلام. بنده مؤمن! هنوز داخل كشور ويرايش پنجم تازه چاپ شده چه برسه به ويرايش 9.

  8. وحید
    2010/12/22 در 16:50

    کی گفته الآن ویرایش هشتم تو کتابفروشی ها است.

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

